O czym warto pamiętać, projektując stoiska targowe z branży sportowej i fitness?
Od paru ładnych lat w nasz kraj sukcesywnie opanowuje sportowa gorączka. Rodacy odkrywają kolejne dziedziny sportu, który warto uprawiać lub jest to w dobrym tonie. W związku z tym zwiększa się zapotrzebowanie na wszelkiego rodzaju sportowy sprzęt, odzież i akcesoria. A skoro zainteresowanie się zwiększa to i zwiększa się konkurencja. Poza przodującymi i znanymi markami z branży sportowej i fitness pojawia się coraz więcej świeżych marek, dopatrujących się w tej sportowej manii swojej szansy na sukces.
Jednak nie łatwo przebić się spośród tłumu i zdobyć uwagę Klientów, szczególnie gdy rywalizujemy z dużymi graczami, obecnymi od lat na rynku. Z pewnością dobrą okazją do zdobycia takiej uwagi jest uczestniczenie w targach, których w Polsce jest coraz więcej. Największe z nich to:
- Go Active Show
- FIT EXPO
- Targi Sport & Fitness
- FIWE FITNESS TRADE SHOW
- Snow Expo
To świetna okazja do konfrontacji z konkurencją, a przede wszystkim do zaprezentowania się Klientom od najlepszej strony. Warto wykorzystać taką okazję — dobrze zaplanowany udział w targach może być ważną chwilą w rozwoju firmy. Dlatego tak ważne jest odpowiednie zaprojektowanie stoiska targowego.
Mądrze zaplanuj przestrzeń stoiska targowego
Targi z branży sportowej i fitness są dość specyficzne i przekłada się to także na kształt i wygląd stoisk wystawienniczych. Oczywiście podobnie jak przy stoiskach targowych z innych branży należy pamiętać o kilku ważnych elementach.
Istotne jest uwzględnienie w projekcie stoiska targowego części zapleczowej, która będzie pełnić funkcję pomieszczenia socjalnego, magazynu itp. Bardzo ważna jest także przestrzeń do rozmów z Klientami. Budując stoiska targowe dla branży sportowej, wydzielamy zaciszne miejsce, w którym będziemy mogli w spokoju przedstawić ofertę firmy. I tego spokoju byłoby na tyle, bo branża sportowa to przede wszystkim dynamika! I takie też powinny być stoiska targowe — utrzymane w energetyzujących kolorach, pełne dynamicznych linii i kształtów.
Ostateczny wygląd stoiska targowego sportowego czy też fitness w dużej mierze zależy od tego, jakie produkty chcemy wypromować. Inaczej będzie wyglądało stoisko, na którym oferujemy produkty spożywcze lub odżywki dla sportowców, a kompletnie inny będzie projekt stoiska targowego dla producenta sprzętu sportowego. Bardzo ważna jest możliwość przetestowania. Jeżeli więc chcemy dobrze zaprezentować sprzęt fitness, zadbajmy o właściwą przestrzeń. Możliwość wypróbowania produktu, osobistego przekonania się o jego zaletach znacznie zwiększa szanse na pozyskanie Klienta.
Dobre rozplanowanie przestrzeni jest bardzo ważne przy projektowaniu stoisk targowych dla branży sportowej. Pamiętajmy jednak o tym, by za każdym razem zaskoczyć Klientów jakimś oryginalnym i zaskakującym elementem, który ich przyciągnie! Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą jeżeli jesteście Państwo zainteresowani wystawianiem się na targach sportowych +48 731-360-922 oraz zapoznania się z cennikiem stoisk targowych indywidualnych i na wynajem oferowanych przez naszą firmę.
Dodaj komentarz