O czym warto pamiętać, projektując stoiska targowe z branży sportowej i fitness?
Od paru ładnych lat w nasz kraj sukcesywnie opanowuje sportowa gorączka. Rodacy odkrywają kolejne dziedziny sportu, który warto uprawiać lub jest to w dobrym tonie. W związku z tym zwiększa się zapotrzebowanie na wszelkiego rodzaju sportowy sprzęt, odzież i akcesoria. A skoro zainteresowanie się zwiększa to i zwiększa się konkurencja. Poza przodującymi i znanymi markami z branży sportowej i fitness pojawia się coraz więcej świeżych marek, dopatrujących się w tej sportowej manii swojej szansy na sukces.
Jednak nie łatwo przebić się spośród tłumu i zdobyć uwagę Klientów, szczególnie gdy rywalizujemy z dużymi graczami, obecnymi od lat na rynku. Z pewnością dobrą okazją do zdobycia takiej uwagi jest uczestniczenie w targach, których w Polsce jest coraz więcej. Największe z nich to:
- Go Active Show
- FIT EXPO
- Targi Sport & Fitness
- FIWE FITNESS TRADE SHOW
- Snow Expo
To świetna okazja do konfrontacji z konkurencją, a przede wszystkim do zaprezentowania się Klientom od najlepszej strony. Warto wykorzystać taką okazję — dobrze zaplanowany udział w targach może być ważną chwilą w rozwoju firmy. Dlatego tak ważne jest odpowiednie zaprojektowanie stoiska targowego.
Mądrze zaplanuj przestrzeń stoiska targowego
Targi z branży sportowej i fitness są dość specyficzne i przekłada się to także na kształt i wygląd stoisk wystawienniczych. Oczywiście podobnie jak przy stoiskach targowych z innych branży należy pamiętać o kilku ważnych elementach.
Istotne jest uwzględnienie w projekcie stoiska targowego części zapleczowej, która będzie pełnić funkcję pomieszczenia socjalnego, magazynu itp. Bardzo ważna jest także przestrzeń do rozmów z Klientami. Budując stoiska targowe dla branży sportowej, wydzielamy zaciszne miejsce, w którym będziemy mogli w spokoju przedstawić ofertę firmy. I tego spokoju byłoby na tyle, bo branża sportowa to przede wszystkim dynamika! I takie też powinny być stoiska targowe — utrzymane w energetyzujących kolorach, pełne dynamicznych linii i kształtów.
Ostateczny wygląd stoiska targowego sportowego czy też fitness w dużej mierze zależy od tego, jakie produkty chcemy wypromować. Inaczej będzie wyglądało stoisko, na którym oferujemy produkty spożywcze lub odżywki dla sportowców, a kompletnie inny będzie projekt stoiska targowego dla producenta sprzętu sportowego. Bardzo ważna jest możliwość przetestowania. Jeżeli więc chcemy dobrze zaprezentować sprzęt fitness, zadbajmy o właściwą przestrzeń. Możliwość wypróbowania produktu, osobistego przekonania się o jego zaletach znacznie zwiększa szanse na pozyskanie Klienta.
Dobre rozplanowanie przestrzeni jest bardzo ważne przy projektowaniu stoisk targowych dla branży sportowej. Pamiętajmy jednak o tym, by za każdym razem zaskoczyć Klientów jakimś oryginalnym i zaskakującym elementem, który ich przyciągnie! Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą jeżeli jesteście Państwo zainteresowani wystawianiem się na targach sportowych +48 731-360-922 oraz zapoznania się z cennikiem stoisk targowych indywidualnych i na wynajem oferowanych przez naszą firmę.












Mobilne stoisko targowe
Modułowa zabudowa wystawiennicza
Zabudowa stoiska wystawienniczego
Gotowe stoisko targowe
Zabudowa wystawiennicza
Indywidualne stoisko wystawiennicze
Duże stoisko wystawowe
Indywidualne stoisko targowe
Profesjonalne stoisko targowe
Stoisko targowe na wynajem 







Dodaj komentarz